ســـكـــه رايــگــان myfc هـــمـــش دروغــــــــه !!!!!!
ســـكـــه رايــگــان myfc هـــمـــش دروغــــــــه
حقيقت رو باور كنيد ، ترفند ســـكـــه رايــــگــــان همش دروغـــــه !!!
نويسندگان
لینک دوستان
عضويت:
ورود اعضا:
پخش زنده
خبر نامه

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 21303
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1

....................................................

اگه كسي به اين وبلاگا اعتماد كنه ديگه بايد قيد تيمشو بزنه 

 

يكي از همين وبلاگا همين الان تا ديد كه من آدرس وبلاگشو توي

اينجا گذاشتم ، رفت و توي وبلاگ خودش يه پست گذاشت كه

توي هك ماي اف سي يه مشكل به وجود اومده !!!!!!!!!!!!!!!!

 واقعا خنده داره !!!!

 

آقا هركي به اين وبلاگا ايميل و رمز داده زود زود بره

رمزشو عوض كنه تا بدبخت نشده !!!!!!!!!!!!!

اگر هم كه اسم امنيتي تون رو داديد

فاتحه تيمتون خوندس !!!


آخه خودتونم يه خرده عقلتونو به كار بندازيد !!!

كدوم آدم عـــاقلي مياد واسه شما ، هم از وقتش بزنه

و هم از چيزاي ديگش كه بياد واسه شما كار انجام بده ؟؟؟؟؟

نه خداييش بگيد ؟؟؟؟   كي؟؟؟؟؟

نكنه داره في سبيل ا... كار ميكنه ؟؟؟؟

 

من اين وبلاگو واسه اين برپا كردم تا شما هم مثل من

گـــول چنين آدمايي رو نخوريـــــد و پشيمـــون نشيد !!!!

حالا از ما گفتن بود ، خـــــود دانـــيـــــد !!!!

 

يكي ازين دزدا اومده ميگه يا آدرس وبلاگمو

از توي وبلاگت بر ميداري يا هكت ميكنم !!

يكي نيس بهش بگه آخه جوجه فكلي

تو آخه ميدوني هك رو با چه "ه" مينويسن ؟؟؟؟!!!

 تو بايد جلوي من زانو بزني جوجو

 

اينو خطاب به كسايي ميگم كه ادعاي هك كردن

ميكنن اما هيچي حاليشون نيس :

هر غ-ل-ط-ي ميخواي بكن جوجه

دوستان بازم اگه از اين وبلاگا ديديد بگيد(درقسمت نظر بدهيد) تا اسمشونا بذارم

...........

به خاطر اين كه بقيه اسير دزدا نشن

لطفا اين وبلاگ را در گوگل محبوب كنيد

این سایت را حمایت می کنم


نظرات شما عزیزان:

هــــــــــــــکـــــــــــــــــــر
ساعت1:48---10 تير 1393
ممنون داداشی



این وبلاگم هست

اسمشو بزار

myfc3keee.blogfa.com


amir
ساعت10:12---6 ارديبهشت 1393
myfc-cheat.persianblog.ir/post/2/‎

محمد
ساعت20:53---16 اسفند 1392
قوربون داداش.مرسی که ای ن حرفا رو زدی.کم مونده بود تیمم رو از دست بدم
یه سایت دیگه هم هست به این نام این رو هم بزار بقیه ببینن
http://razim90.blogfa.com/


رها
ساعت15:46---24 بهمن 1392
ولی من ســـــــــــــــکـــــــــــــ هههههههههه میخواااااااااااااممممممممم

سعید خان
ساعت19:52---9 بهمن 1392
داداش این سایت بعد چیه؟
http://rbo.r98.ir


امین
ساعت15:58---22 دی 1392
http://myfc-iran.mihanblog.com

جون مادرت این ... بذار ...... بهترین بازیکنام رو دزدید .... خیلی زرنگه یه ایمیل با اسم مای اف سی ساخته تا اطلاعات رو به اون بفرستی ....

اگه میشه تبلیغ وبلاگ کشتی کج منم بکن خیلی خوبه ادرس:

wwe.news.persian.lxb.ir

تبلیغات وبلاگت هم در وبلاگ و پروفایل تیم ها میکنم

ممنون امین
پاسخ: سلام دوست عزیز نظر شما تایید شد فقط فش هایی را که داده بودی را خذف کردم


masoud
ساعت20:08---20 دی 1392
داداش منم کلی تحقیق کردم و با تیمای فرعیم انجام دادم ولی نرم افزارا نصب نمیشدن و لینکاش همه خراب بودن به خاطر این کارت روی 10دیوار تا تیم خوب تبلیغت میکنم

سینا
ساعت16:09---23 آذر 1392
آقا خیلی مردی ما را خبر کردی که گول اینا را نخوریم

ali reza
ساعت20:35---22 آذر 1392
داداش دمت گرم .......خیلی آقایی ولی اگه راهی هست بگو بدجور سکه لازم دارم...

amirali hunter
ساعت14:09---19 آذر 1392
سلام
مای اف سی دیگه قدیمی شده بگو بیان این سایتی که میگم رو هک کنن مطمئنن طرفدارای بیشتری داره
http://goalunited.net/
البته اگه این کاره هستن


بهنود جریته
ساعت14:49---3 آذر 1392
myfc12.blogfa.com

ali 4
ساعت11:21---1 آذر 1392
salam dash man y yaro ro mishnasam ke hak balade faghat id hak mikone bishtar id chat va bazi hak mikone . ama bache khobie 16 saleshe y site jadid sakhte age id hak beshe on barash doros mikone . male mano 4 bar doros kard asan hichiam nagoft damesh garm az shma ham mamnon
adrese site hakere: biujustin.blogfa.com
taze sakhteeesh


احسان قرمزی
ساعت17:44---14 آبان 1392
thank you

امید
ساعت20:44---9 آبان 1392
سلام
شما هم دروغ میگید,دلیلش هم اینه که چرا اون دزدا آدرس سایت شما رو تو قسمت سکه رایگان گذاشتن مگه مرض دارن برا شما بازدید بیارن شما هم به دنبال بازدید هستید


علي 12 ساله از خراسان رضوي
ساعت21:01---3 آبان 1392
سلام داداش خوبي؟
اره من ميدونم همه ي اين حرفا دروغه و دزديه.
ولي بعضي ها واقعا هك بلدن ولي وبلاگ نزدند اونها هيچ وقت وبلاگ نميزنن و تبليغ نميكنن يكيشو ميشناسم واقعا اون راست ميگه ميتونه هك كنه ولي فقط براي خودش هك ميكنه اسمش اميد پيروز پناه است حالا من نميدونم هك سكه بلده يا نه ولي يوزرو بدون كلك زدن به بقيه ميتونه رمز و ايميل و اسم امنيتيتونو در بياره واقعا تو كارش وارده اون پسر عموي دوستمه از تهرانه 17 سالشه
تو گرز بوديم داشتيم بازيمونو ميكرديم روز بعد ميبينم وارد نميشه حالا كي دزديده اقا اميد تازه اون ميتونه بدون اينكه مخابرات بفهمه پول تلفن كسيو كه باهاش دشمني داشته باشه رو زياد كنه اگه فكر ميكنيد دروغ ميگم حاضرم قسم بخورم اون هكر واقعيه


abbasxzc
ساعت16:37---18 مهر 1392
ممنون که این وبلاگو درس کردیmyfc.5gbfree.comمن تو این سایت اسم تیم و اسم ایمیل دادم ولی حک نشدم

عرفان
ساعت9:46---30 شهريور 1392
داداش من یه دونه دیگه پیدا کردم
http://myfc-bank.blogfa.com


عرفان
ساعت9:05---30 شهريور 1392
داداشی دمت گرم بیا اینم بزار
:)http://www.myfc.5gbfree.com:)


Ali
ساعت16:20---29 شهريور 1392
سلام بهترین راه خرید سکه رفتن به بانک مای اف سی هستش همین و بس در ضمن لطفا درباره ضد سیستم های مای اف سی هم مطلب بنویس

محمد رسول
ساعت11:12---29 شهريور 1392
تو کارت درسته دمت گرم

دوست
ساعت17:52---28 شهريور 1392
ایول بابا خیلی خیلی مردی باور کن هرکی دیگه جای تو بود این کار رو نمی کرد ومی گذاشت تا عده بیشتری دچارش بشن

ايمان
ساعت21:02---6 شهريور 1392
دمت گرم
اينم يكي ديگه:sekeraigan.rzb.ir


علی اصغر
ساعت13:49---6 شهريور 1392
سلام راست میگه حتی اگه تیمتون هم ندزده
بازیکن ها رو با ارزان ترین قیمت برای خودش برمی دارد


ا
ساعت22:11---29 مرداد 1392
http://www.sekeraieganmyfc.blogfa.com/

mammad
ساعت13:49---28 مرداد 1392
دمت گرم

رام
ساعت16:10---27 مرداد 1392
داداش جون خیلی خیلی مرسی. دست گلت درد نکنه

salar
ساعت7:21---18 مرداد 1392
مرسی داداش
mmvamm.rzb.ir
http://www.myfc.5gbfree.com/
http://www.myfc.tarand.loxblog.com/
http://fc-software.blogfa.com/
http://funny2.rozblog.com/post/8/اضافه-کردن-س


متین
ساعت16:30---14 مرداد 1392
دمت گرم

ممنون از اینکه اطلاع دادی


امیر
ساعت22:29---6 مرداد 1392
من رفتم حتی تو مای اف سی هم تو لیگمون نوشتم که دروغه و سایتتم دادم...

دروغه
ساعت19:51---6 مرداد 1392
اینم یکیhttp://gold-myfc.blogfa.com/

میثم
ساعت12:04---4 مرداد 1392
از اطلاع رسانیت ممنون دمت گرم داداش


یه دوست
ساعت19:47---2 مرداد 1392
داداش به خاطر آگاه سازی واقعا متشکر.
اجرت با آقا ابی عبدالله


امیر
ساعت22:18---29 تير 1392
من واقعا خدا رو شکر میکنم که رمز تیمم یادم رفته بود بدم

س
ساعت17:16---3 تير 1392
سلام داداش این سایت هم دروغه

www.abbasmyfc.rozblog.com

بهش ایمیل و رمز دادم ولی بازیکنامو برد.

خدا ازش نگذره
پاسخ:سلام گفته بودم سکه رایگان وجود نداره امتحانش این ضررها را هم داره


علی
ساعت18:15---1 خرداد 1392
http://my-f30.samenblog.com

دروغ نرین
پاسخ:سلام ممنون من قبللا اینا اضاف کرده بودم والان تولیست سایت ها ی دزد بالای صفحه هستش


ساعت11:52---26 ارديبهشت 1392
لطفا به وبلاگ من در باره مای اف سی و دروغ بودن سکه رایگان هست بیایید و در مسابقه شرکت کنید

myfc.........blog.com


پاسخ:خوب بود


علیرضا
ساعت22:33---23 ارديبهشت 1392
الان تحقیق میکنمببینم راست میگی .واقعا رایست میگی

ehsan
ساعت14:55---23 ارديبهشت 1392
www.fcmy.blogfa.com■

اینم هست= DD


baran
ساعت3:32---21 ارديبهشت 1392
مزسی از اطلاع رسانی

احسان قرمزی
ساعت9:47---19 ارديبهشت 1392
مغسی داداش واقعا فقط باید به ضد سیستم ها اعتمادکرد یا اونم نه؟

پدرام
ساعت22:42---10 ارديبهشت 1392
http://mayefc.mihanblog.com
اینم یکی دیگه


یه نفر
ساعت14:51---31 فروردين 1392
اقا این ضد سیستم ها چی کار می کنن ؟
پاسخ: سلام دوست عزیز اگر منظورت نرم افزار ضدسیستم است به هیچ وجه استفاده نکن.


siavash
ساعت17:40---21 فروردين 1392
سلام.
ممنونم .= DD


امیر
ساعت19:15---5 فروردين 1392
دمت گرم دادا.

مجتبی گواردیولا
ساعت14:29---30 بهمن 1391
سلام
یه برنامه دانلود کردم و اجراش کردم و به دروغ گفت تا 48 ساعت آینده برات سکه میاد.ولی سکه ای ندیدم و ترسیدم سریع رمز تیمم را عوض کردم
شماهم گول آنها رو نخورین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

.: Pichak :.

درباره وبلاگ

حقيقت رو باور كنيد ، ترفند ســـكـــه رايــــگــــان ماي اف سي(myfc) همش دروغـــــه !!!
آرشيو مطالب
نظر سنجي

به نظر شما بهترين بازيكن جهان كدام است؟


فال حافظ
  • دانلود نرم افزار